Saturday, July 8, 2017

Am I coming back?

 Nie było mnie tu dłuższy czas. Prawie dwa miesiące mój blog świecił pustkami. Przez ten czas byłam pewna, że kończę z blogowaniem, tak na prawdę.
Jednak trudno rozstać się z czymś co robiło się tak długo (24 maja minęły 3 lata). Podczas tak długiej przerwy zauważyłam, że blogowanie było jedną z tych rzeczy, które zmuszały mnie (w dobrym sensie) do działania. Nie ukrywając tego, że sprawiało mi to dużą przyjemność, kocham robić zdjęcia, pozować do nich też lubię, haha, kocham czytać komentarze od was, patrzeć jak zwiększają się wyświetlenia. Na prawdę bardzo cieszył mnie widok waszej aktywności, co przez moją przerwę na pewno zniszczyłam ale postaram się choć trochę to uratować. Zdaję sobie sprawę z tego, że nie jestem zbyt inspirującą osobą, mój blog nie wygląda tak jakbym tego chciała, nie jest idealny i dużo mu do tego brakuje ale staram się. Patrząc na blogi innych osób, zazdroszczę, że wyglądają one tak idealnie ale jedyne co mogę teraz zrobić to postarać się jeszcze bardziej aby być zadowolona z tego jak wygląda mój. Mam szczerą nadzieję, że ktoś tu jeszcze jest, i że o mnie nie zapomnieliście, haha. Przez moją nieobecność zaniedbałam także współprace, dlatego jeżeli macie ochotę pomoc mi to odbudować to byłabym wdzięczna za kilka kliknięć, z góry bardzo dziękuję! Buziaki i do następnego!
Bluzka- SheIn(klikniesz?) | Spodnie- Pull&Bear | Buty- Footlocker
Bralet- Sammydress(klikniesz?) | Strój kąpielowy- Gamiss(klikniesz?)

MINI KONKURS
Wystarczy podać w komentarzu cenę tych 3 rzeczy:
1. KLIK | 2. KLIK | 3. KLIK
A ja wybiorę 3 blogi i polecę je w przyszłym poście!

A co u was? Jak mijają wam wakacje?

Tu mnie znajdziecie:
Snapchat: julczi58
Ask: @lusialuskablog
Instagram: @juliasudrawska

36 comments:

  1. Przepiękna bluzeczka!! <3
    Zgadzam się w 100%, że blogowanie zmusza do działania. Zdjęcia same się nie zrobią, a tekst nie napisze. ;D
    Pozdrawiam serdecznie! :)
    https://mysoulsmelody.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Super, że wróciłaś! Jak zwykle ślicznie wyglądasz :)
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Jak ślicznie *.*
    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Rewelacyjny look! Wyglądasz świetnie ;)

    ReplyDelete
  5. Super, że wróciłaś, śliczne zdjęcia!
    1. $15.00 3. $8.55, w drugim linku nie ma ceny :p
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  6. bardzo ładna bluzeczka :)

    ReplyDelete
  7. Czasem przerwy są po prostu dobre i potrzebne. Ja we wtorek wróciłam na mojego bloga po 10-miesięcznej nieobecności. Teraz i ja, i ty wracamy zmobilizowane, pełne pomysłów i sił, także życzę i mnie i Tobie powodzenia.
    Aaa, i rada, którą sama sobie próbuję wpoić-nie ma co porównywać wyglądów, treści bloga do innych-każdy jest wyjątkowy, o ile twórca faktycznie wkłada w to swoje serce.☺
    Inspirujmy się innymi kącikami internetowymi, ale miejmy na uwadze, że nasz również ma swój urok, czar i jest wyjątkowy.☺
    Pozdrawiam cieplutko,
    aguuuszka.blogspot.com-Mój blog!☼

    ReplyDelete
  8. piękny strój!

    a Ty wyglądasz świetnie:)

    halvmaner blog

    ReplyDelete
  9. Chyba każda z nas czasem tak ma patrząc na blogi innych, że jej wydaje się gorszy itp. ale Kochana, każy blog ma w sobie coś wyjątkowego. Jakby każdy wyglądał tak samo byłoby po prostu nudno, ja bardzo lubię Twojego bloga i fajnie że wróciłaś! :)
    Śliczne zdjęcia i outfit.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Mnie sie Twój blog bardzo podoba! :D na pewno nadrobisz zaległości! Ważne ze masz z tego radość i że wróciłaś �� Nie obserwowałam Cię wcześniej ale zaintrygował mnie Twój post i chcetnie zrobie to teraz :D
    Przy okazji wezmę sobie udział w konkursie ! A co ?!
    1. €15 2.€8.23 3 €8.55

    ReplyDelete
  11. Śliczna ta bluzka ;) Wygląda na zwiewną ;) Ale strój kąpielowy skradł moje serce <3 Ten wzór jest cudny ;) Poklikałam, $15.00 $8.23 $8.55

    ReplyDelete
  12. Pięknie ! :)
    Nie odchodź od nas ! :)

    ReplyDelete
  13. Piękne zdjęcia 😃 fajnie, że jesteś.
    Pozdrawiam😃
    www.swiatwedlugidoli.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Dobrze, że wracasz do blogowania, z doświadczenia wiem, że to cudowne przeżycie pisać po dłuższej przerwie!
    kosmezyka.wordpress.com <== zapraszam!

    ReplyDelete
  15. Fajnie, że wróciłaś! <3
    Życzę wytrwałości i motywacji w blogowaniu.
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Ps. Zaobserwowałam na Instagramie i Snapie jako nataszkao2000
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Ja też dawno nie blogowałam,usunęłam nawet swój poprzedni blog ale już wracam :D
    Ciekawy blog,obserwuję i zapraszam do mnie,dopiero zaczynam Mój blog - klik ♥

    ReplyDelete
  17. Ładny look :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Czsami potrzebna jest dluzsza przerwa :) Sliczne zdjecia <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Super,że wróciłaś! Twój blog jest wg. mnie naprawdę bardzo ładny a o twoim desingu już nie wspomnę,genialny!
    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Super, że wróciłaś, bo bardzo lubię oglądać Twoje zdjęcia :)
    Czekam więc na nowe posty.
    Śliczna bluzeczka!
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik!

    ReplyDelete
  21. Cieszę się, że wróciłaś. Oczywiście poklikane w linki. ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Rozstania sa trudne, dobrze, ze zostalas :)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Dobrze, że jednak jesteś :) blog wymaga czasu, pracy, nie raz i poświęceń ale staje się jak dziecko, kochany i dbany, dający radość i dumę :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Zaobserwowałam na Instagramie i Snapie

    ReplyDelete
  25. Jak weszłam, to blog od razu mi się spodobał.
    Obserwuję :)
    Śliczne zdjęcia, piękna bluzeczka.
    Poklikane ! :)
    Bikini : 8.55 $ z przeceny z 19.48 $
    Bluzeczka biała z niebieskimi paskami: 15.00 $
    8.23 $z przeceny 13.18 $
    Pozdrawiam
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Dobrze że wróciłaś! Mnie osobiście Twój blog bardzo się podoba, jest estetyczny, czytelny, posty zawsze dobrze napisane no i super zdjęcia :). Tak trzymaj!
    1. $15.00
    2. $8.23
    3. $8.55

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡